halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Träningsvärk

Kategori: Träning

Fick till ett bra pass igår. Blev axlar, biceps, triceps, ben, rumpa, rygg och lite bröst. Skulle fått in mage oxå men det blev så sent ändå, var inte gemma förrän kvart i 10. Och fan vad folk det var! Jag gillar inte när det är så mycket folk, det är därför jag tränar senare. Men man vet ju att det är tillfälligt, brukar bli lite lugnare efter januari. 

Känns bra i kroppen idag iaf, ömmar sådär skönt när man rör på sig ;)

Var förbi nya gymmet och kollade oxå. Jäklar vad stort det va! Men det var inte en sån där här-ska-jag-bara-träna-känsla direkt, får suga på karamellen lite. Har ju till slutet av februari på mig att bestämma mig....


Kommentarer


Kommentera inlägget här: