halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vilken underbar dag

Kategori: Allmänt

Kl ringde 5 imorse, passade på att åka in tidigt till jobbet och jobba in lite tid. Riktigt halt på vägarna, men jag tog mig fram. Sjukt mycket att göra på jobbet idag och jag var på strålande humör:) Jag jobbar bäst under stress och dessutom är det ju fredag! 

Körde en kortare dag idag och åkte hem i typ snöstorm kl 15. Men hem kom jag och JAG fick hämta Tyra på dagis:))) Jag kommer typ inte ihåg sist. Det var ett tag sen, så det var supermysigt och hon blev jätteglad och skulle visa mig allt när jag var där, min gullunge<3

Kvällen har spenderats med att göra iordning i nya badrummet. Nu är det typ bara en matta och duschväggarna som saknas, sen är det klart:) Och så har vi fixat naglarna på mamma. Jag gjorde ju mina igår, nöjd med resultatet för att va första gången jag gjorde fransk manikyr. 

Allt som allt en riktigt bra dag! I löööv fridays! Nu vila och ladda för fest imorgon! Ha en bra helg!



Kommentarer

  • Simone säger:

    Min fina vän♡

    2014-02-01 | 06:27:16

Kommentera inlägget här: