halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

YES

Kategori: Träning

Blev träning på nya gymmet med Simone igår kväll, inte alltför effektivt första halvtimmen men det tog sig :) Blir ju lätt så på ett nytt ställe, man kollar runt, testar maskinerna lite och ser vad som finns för att lägga upp passet. Men sen fick vi fart och det kändes bra när det var klart. Vet inte riktigt vad jag tyckte, gillade deras crossfitavdelning för att man kan göra så mycket annat med träningen än dom vanliga övningarna. Variera träningen och testa nya saker vilket är kul! Ska nog dit igen och köra:) 

Idag blev det ett pass på lunchen istället. 30 min intervaller på löpbandet. Kändes sjukt bra och jag var lycklig och full av endorfiner hela dagen efter det :) Så skön känsla när det går så mycket bättre än man trott från början och man märker att man orkar mer:)  OH YES!! 

Nu soffan, det förtjänar jag fan idag!!!


Kommentarer

  • jutta säger:

    Bra jobbat snygging! Ser bra ut! :)

    Svar: Tack gumman! Skönt o va igång på riktigt igen :)
    Jessica

    2014-01-24 | 11:02:58

Kommentera inlägget här: