halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Blod svett och... spykänslor

Kategori: Träning

Fy fan! Har precis vart ute och sprungit med John. Jag har lite hatkärlek till honom just nu ;) Älskar honom för att han pushade mig över min bekvämlighetströskel och fick mig att orka, men jag mår fan fortfarande illa!!! 

Sprang över 5 km i Ekensberg. Trodde jag skulle dö ett par gånger och en gång var jag på väg att ge upp på riktigt men han slet tag i mig och fick mig att fortsätta och det är jag glad över iom att jag nu sitter här svinnöjd med känslan att jag klarade det istället för att sura över att jag gav upp. Sjukt nöjd för att inte ha sprungit en meter på 2 månader :) Han kommer ha att jobba med, men jag ska fan lära mig springa ordentligt! :)

BOOYAH!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: