halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Helgen

Kategori: Allmänt

I lördags började dagen med att Carro kom och hämta upp mig och vi åkte över till Emma som var hemma på en blixtvisit från Norge. Satt där ett par timmar och snackade skit. Sen hem och äta och vila lite för att sedan tagga till för fest hos Olivia. Bra kväll! Kul att träffa tjejerna och umgås och så gick vi ut en sväng till Hamnmaggan oxå, kommer inte ens ihåg sist jag var ute men det var trevligt. Rätt mycket folk oxå. Sen var John så gullig så jag kunde bra ringa honom när jag var klar så kom han och körde hem mig :)
 
Igår var syrran och mina kusiner här en sväng och Oscar passade på att ta Tyra till Busiz så hon fick leka av sig. Sen till kvällen åkte jag och Tyra över till Simone för myskväll. Grabbarna var ute på O´Learys och kolla fotboll, så vi fick mysa och snacka skit ifred :) Tyra skulle dock inte sova, så hon var vaken till nästan 12 vilket innebar sovmorgon idag när hon inte vaknade förrän 10, helt ok för mig. Var rätt skönt!
 
Idag startade jag sedan dagen med ett gympass på Elixir tillsammans med Carola. Har nu tryckt i mig lunch och ska sen ut och springa med John. Jag kommer dö!!! Men vafan, skönt att va igång.








Kommentarer


Kommentera inlägget här: