halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Ingen vila

Kategori: Träning

Hade precis kommit hem från Finspång igår när jag fick ett mess från John som frågade om jag skulle med ut i spåret. Jag hade precis intagit min plats i soffan för att vila lite då jag var aptrött och det gäller att passa på när lillan sover, så jag svarade fint att nej tack en annan gång. 

Hann inte mer än skicka iväg det när jag kände att vafan, kom igen! Känslan efteråt är underbar och jag kanske blir lite piggare. Ringde upp John och sa att jag ångrade mig. En stund senare var jag på plats. 5 km blev det, jag klarade det igen :) Men det var hemskt sista biten! Lite väl varmt, solen gassade och jag höll på att dö men jag tog mig runt!!! Man skulle nog ha väntat en timme eller två, men jag är glad att jag körde. Tack igen John! Utan honom hade jag aldrig slutfört det där varvet. Och som sagt, känslan efteråt - it was all worth it!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: