halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Lördag

Kategori: Allmänt

Bra dag igår. Donade lite hemma, sen mötte vi upp Sedvall & Carro för lite glass i hamnen. Galet längesen så det var kul! Vidare hem för att fräscha till mig lite och sen åkte jag över till Fanny. 

Där blev man bortskämd och bjuden på thaimat, supergott!!! Sen hade vi en helkväll på balkongen med vin och massa snack och skratt! Blev en sväng ut till Hamnmaggan oxå, dock inte så länge för min del då jag fick sån sjuk huvudvärk så jag fick avvika och ta en taxi hem inte så länge efter att vi kom dit. Men så kan det gå ibland. Var nog ett bra val för huvudvärken hann förvärras rätt mycket bara tills jag kom hem. Hemskt! Men 2 alvedon, 1 Ipren och lite sömn gjorde susen och idag var den borta :)

Tack tjejen för en bra kväll!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: