halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Varför klaga

Kategori: Allmänt

Alltså jag vet att människan aldrig är nöjd, men jag förstår inte att det är så många som klagar på vädret. Det är för varmt! Kan inte hösten komma nu?  Blablabla... Allvarligt? Njut för fan av sommaren och värmen! Ja det är lite varmt, men det är väl så det ska vara, riktig sommar! Snart är den förbannade vintern här och då ska vi gnälla över det istället. Var bara tvungen att gnälla av mig lite jag med ;)

Måndag var vi lediga, spenderade dagen med sol och bad ute i Råby. Helt lovely! Träffade på Kalle & Linda där oxå, riktigt kul för det var längesen. Åkte när mullret och de mörka molnen drog in runt halv 4. Sen kom mamma på middag och svärmor & Co. kom  och fikade.oxå.

Igår vart det jobb. AC:n har lagt ner så man var lagom mosig i huvet i slutet av dagen. Tyra är hos farmor så hon slipper sitta inne på dagis dom här dagarna, så jag och Oscar passade på att gå ut och äta och ta en bio igår. Såg sex tape, så sjukt rolig film. Den måste ni bara se! Jag skrattade mig igenom hela filmen:)

Nej, nu ska jag släpa mig ur sängen och bege mig till jobbet. Snart långhelg igen :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här: