halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

ÄNTLIGEN

Kategori: Allmänt

Imorse kom det efterlängtade samtalet, du har blivit faster igen och det blev en liten grabb :))) Hur lycklig blir man inte! Han är bedårande söt och jag längtar redan efter att få träffa honom<3

Igår tog vi det lugnt hemma på fm, sen  tog vi en picknick med Maggan och Co och käkade upp rester från midsommar och en smarrig rabarberpaj. Picknicken fick dock ett mindre roligt slut när vi såg en fågelunge ramla ur sitt bo och dö. Den bröt väl nacken och hade dödsryckningar, lilla stackaren:( 

Idag har jag vart så förbannat jävla trött, sov precis på soffan oxå. Helt slut, spelar ingen roll vad jag gör så blir jag inte pigg. Den där semestern är efterlängtad nu! 4 dagar kvar! Sen ska det firas ;) Sitter och letar resa nu, tänkte dra en vecka på semestern. Här kan man ju inte va om vädret ska va såhär... Får se vad som dyker upp, vi är ju inte dom enda som tänker i dom banorna om man säger så. 

Tack o hej från en trött och sliten tjej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: