halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Det går bra nu :)

Kategori: Allmänt

Nu rullar det på. Vart helt uppslukad i jobb och lite annat senaste dagarna. Men har bara massa kul att berätta:) 

Jobbar sista dagen imorgon för att sedan gå på 3 veckors semester, semestern ska firas in oooooch att jag fått fast tjänst på Volkswagen, så sjukt glad!!! 

Känns så jävulskt bra, så nu kan jag fira dubbelt och det gör jag genom att åka till Turkiet för lite sol och bad på lördag - Woohoo!!!!

Just idag är jag glad, så sjukt jävla glad :)

Och så lite träning på det så kroppen får sitt ;) Och den som säger att man hemnaträning inte är riktig träning, den kan slänga sig i väggen och ta i ordentligt ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: