halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kloning

Kategori: Allmänt

Tänk om man bara kunde klona sig själv ibland va skönt det skulle va. Den här veckan fick ingen bra början. Jag trodde vi skulle ha sommaravslutning på dagis igår och sen skulle jag jobba över idag då jag har sjukt mycket att göra och kommer inte hinna bli klar innan helgen. Men nu var den idag istället vilket sabbade allt och så tänkte jag stanna på jobbet ändå men då kommer samvetet in och man känner sig som en dålig mamma om man inte är med eftersom jag är där så sällan ändå, så jag åkte men nu ångrar jag mig för jag kommer ha röven full resten av veckan istället och behöver åka in tidigare imorgon och då kommer jag inte ens få träffa Tyra på morgonen på hennes födelsedag :( Tur hon är liten än och inte riktigt gör den kopplingen. Men fan vad man skulle vilja dela upp sig ibland! Usch! 

Tog ett ordentligt pass på lunchen för att rensa huvet! Riktigt skönt! Och sen blev det ju avslutningen. Tyra var iaf glad när jag var med och det är det som betyder något<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här: