halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Överraskningsfest

Kategori: Allmänt

Japp nu kan jag ju säga varför det varit så jäkla mycket den här veckan. Inte nog med att jag hade min fest förra helgen, den här helgen hade vi överraskningsfest för mamma som fyller 50 som jag och mina syskon fixat. Hon hade verkligen inte en aning och det blev sjukt lyckat. Vi var typ 30 pers, back at the crime scene ute i Bergshammar. Riktigt bra kväll!!! Uppdaterar med lite bilder sen, har typ två i mobilen.. 

Ska sova nu och ladda för en ny jobbvecka, kalas då min lilla tjej fyller 2 år och sen bröllop. Full fart i vanlig ordning! Just nu längtar jag faktiskt lite till semestern. Det är iaf kortvecka så vi lever på den;)

Här inväntar vi mamsen..

Lite mat...

Nu säger jag godnatt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: