halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Time for a change

Kategori: Allmänt

Hade tröttnat rätt mycket på mitt hår och tyckte det var dax för en förändring. Visst att det är långt, men det hände lixom inget med det. Så startade gårdagen med ett besök hos Heidi som fick klippa och färga och jag är mer än nöjd med resultatet :) Nu lever håret på ett helt annat sätt och om jag lockar håret så syns det, istället för att bara smälta in i resten. Blev skitbra! Fitri följde oxå med och satt och skvallrade och sen kom grabbarna med sushi, perfekt!

När jag var klar där åkte jag direkt vidare för massage på Må Gott Huset, så välbehövligt! Skulle behöva göra det oftare. Var helt groggy när jag gick därifrån. 

Vidare hem och fräscha till sig lite, förbi Maggan en snabbis och sen vidare till Tres Tapas för avskedsmiddag för Natta som åker hem till Australien igen :(

Bra jävla dag!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: