halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Älskade pappa<3

Kategori: Allmänt

Idag skulle min älskade pappa fyllt 55 år. 55! Det är ingen ålder och han fick inte ens va med till dess. Livet är så jävla orättvist. Det går inte en dag utan att jag tänker på honom, inte en dag utan att jag saknar honom och önskar att allt bara var en mardröm man ska vakna upp ur. Jag skulle göra vad som helst för att få prata med honom igen, för att han skulle få träffa Tyra. Han skulle älskat henne! 

Man brukar säga att tiden läker alla sår. Det är lögn! Tiden läker ingenting, men man lär sig leva med det. Man lär dig hantera det och samtidigt fortsätta. Men vissa dagar är tyngre än andra. Vissa dagar känns det ännu mer. Såna här dagar är ett typiskt exempel. 

Jag önskar du va här så jag kunde säga grattis på riktigt. Nu känns det så dumt att säga grattis för du fyller inte år längre. Du blev 53 år gammal. 

Saknaden är stor och du finns alltid med oss! Vi har iaf hälsat på, gjort fint och tänt ljus! Älskade pappa<3



Kommentarer

  • Simone säger:

    2014-03-22 | 08:47:44

Kommentera inlägget här: