halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Farväl

Kategori: Allmänt

 Blev ett sista pass på Sunlight igår. Nu har mitt gymkort där löpt ut. Skönt att träna sådär en fredag, utan stress. Men lite irriterad över att dom höll på och möblerade om i gymmet så det var lite rörigt och blev inte riktigt som jag tänkt mig men det gick ändå. Tokslut efter passet orkade jag knappt släpa mig hem, så det blev sängen rätt tidigt igår.

Nu får vi se, blir nog till att testa Elixir. Men först kommer jag stå utan då jag ska opereras och inte kommer få träna på iaf 2 veckor :(((( Frustrerande! Kommer kännas tomt! Får promenera istället när det går bra, men passa mig från att lyfta. 

Nu startar vi dagen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: