halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Jobba jobba jobba

Kategori: Allmänt

Blev ett låååång dag idag. Ingen lunch och övertid, var inte hemma förrän 8 ikväll. Så går det ibland. Hade sjukt mycket att fixa på jobbet eftersom jag kommer va borta resten av veckan. Har ju tur pallar jag kanske jobba på fredag, men vi får se helt hur jag känner och hur pass ont jag har efteråt. Så nu är jag heeelt slut. Det tar på krafterna och sitta framför datorn sådär dn hel dag, huvet mår inge bra. 

Imorrn är det dax, ska infinna mig på sjukan kl 7 imorgon bitti. Så nu ska jag in i duschen och skrubba mig med descutan och få svintohår, sen är det banne mig sängen!

Wish me luck!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: