halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Oj oj

Kategori: Allmänt

Oj, oj tiden går. Vips så var det torsdag och helgen är på ingång...igen! Bra vecka på jobbet, bra vecka hemma, ja bra överlag. Riktigt taggad och peppad för det mesta nu och just nu hår det bra med allt så jag kör på och ser hur länge det håller. 

Drog en 5 km pw på lunchen idag oxå, riktigt skönt. Nu är det upptrappning och nästa vecka ska jag ge mig på backträningen igen, saknat det som fan!!! Hoppas verkligen det går bra så jag kan börja träna ordentligt igen nu. 

0,8 kg kvar till nästa delmål, fan ge mig!!! Vill ju bara att dom ska va borta imorrn, men tålamod...

Nu är det dax o fixa middag.

Tjolahopp!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: