halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Operation

Kategori: Allmänt

Kom in till sjukan kl 7 igår morse, rullade  ner på operation 7.40 och sov hela dagen till typ 4 och halv 5 kom Oscar och hämtade upp mig. Sen sov jag typ hela kvällen i soffan, tittade lite på tv och vaknade upp av att telefonen ringde vid 11 idag, så nu borde jag ha sovit klart :) Dock väldigt seg fortfarande och öm i magen, knaprar piller hela tiden för jag vill inte känna smärtan i onödan. 

Nu till det mindre roliga. Vi kan ju säga såhär att man vill ju inte gärna opereras i onödan och man vill verkligen inte ha massa ärr på kroppen i onödan. Jag opererades för navelbråck som dom så fint kallade det. Det var läkaren som ringde och väckte mig imorse för jag fick  aldrig prata med honom innan jag gick hem igår och då talar han så fint om att jag inte hade något navelbråck. Allvarligt talat, här ligger man nyopererad och så får man veta att det var helt i onödan.

Känslan går inte ens att beskriva!!! Inkomstbortfall, ärr, sveda och värk...dom ska fan få betala för det här!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: