halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Resa

Kategori: Allmänt

Japp, som sagt lite planerande och grejer nu...lagt in önskemål för semestern i sommar så det är bara och hålla tummarna nu!!! Meeen innan dess bestämde vi oss nu för att vi ska ta en resa :) Vi hade bestämt oss för att strunta i det och spara pengarna men ångrade oss. Oscar har ju fyllt 30 och jag fyller snart, dessutom har vi inte vart iväg hela familjen så...igår bokade vi! Drar till Cypern en vecka i maj. Ska bli galet najs! Ska bli sjukt mysigt att åka jag, Oscar & Tyra. Blir kul och se hur Tyra reagerar, tror hon kommer älska det<3
 
Planerna för 30-årsfesten jag ska ha går oxå framåt och snart skickas inbjudningarna ut :) Ska bli riktigt kul!!! Jag firar ju aldrig annars, så den här gången ska det fan firas ordentligt.
 
På viktfronten går det oxå framåt och jag har nu officiellt tappat alla kilon från graviditet! Viken jävla milstolpe :))) Känns grymt bra! Men, det är fortfarande långt kvar. Är iaf en bra bit på väg och bara känslan att det man lyckas bli av med nu är kilona innan är underbar. Det får ta tid, så länge det går åt rätt håll. Tråkigt ibland, men jag tänker inte hetsa.
 
Mycket som rullar på nu,nu vill jag bara komma igång med träningen igen efter operationen oxå. Tog en lugn testpromenad på 2 km i förrgår och det funkade faktiskt. Ska speeda upp lite nästa gång och se hur det känns. Får ju inte träna fullt ut på 6 veckor, men om jag bara kan börja springa och typ lättare styrkträning så är jag nöjd.
 
Det går bra nu. Jag stannar upp. Jag njuter. Jag förtjänar det här.
 
Och just det, fick skattebesked nyss oxå och det rullar in en del extraslantar lagom till midsommar. Tack!
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du är detta så värd vännen <3

    2014-03-20 | 08:51:58
  • Simone säger:

    Du är detta så värd gumman :)

    2014-03-20 | 08:53:35
  • Yvonne säger:

    Du är så jäkla duktig ❤️

    2014-03-20 | 10:31:42

Kommentera inlägget här: