halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Smärta

Kategori: Allmänt

Fy fan, idag har man fått känna att man lever. Sån sjuk smärta i magen, haft kontakt med sjukhuset och det verkar inte normalt efter operationen. Läkaren som opererade mig ska ringa imorgon. Har iaf turen att det oftast inte gör ont om jag är stilla, men rör jag på mig och går så hugger det i magen så man tror man ska dö på stört! Vidrigt! Och då kan jag säga att jag har hög smärttröskel, men det här kan jag fan inte hantera. 

Det har sugit musten ur mig totalt idag, ingen som helst energi kvar så nu ska jag bara se till att ligga stilla tills imorrn.

Usch, ingen bra dag idag :(



Kommentarer

  • Simone säger:

    ♡♡♡

    2014-03-12 | 22:35:28

Kommentera inlägget här: