halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Snabbinlägg

Kategori: Allmänt

Startade dagen som planerat med brunch på Voyage kl 10 med Maggan, Fia och Carro. Sjukt mysigt och det ska definitivt göras oftare:) Satt där och åt och pratade om typ allt i flera timmar. 


Sen åkte jag hem för att hämta Oscar och åka vidare mot Ikea. Svärmor och Oscars syster och bror var här med deras respektive så dom stannade och passade Tyra. Hade ingen lust alls att åka till Ikea men ibland måste man och nu är det iaf gjort! Skönt!

Blev bara ett snabbinlägg för nu ska jag ha mys med min älskling för vi har precis lagt lillfisen. Älskar min lilla familj så sjukt mycket<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: