halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Stress

Kategori: Allmänt

Första halvan av dan var det lite lagom mycket och skön fredagskänsla. Blev en promenad i solen på lunchen idag med:) Jag tar alla chanser jag får att få va ute i solen. Men eftermiddagen blev stressig för att inte prata om sista timmen. Helt plötsligt var det massor som skulle va gjort innan jag tog helg, men allt hanns med och jag kunde ta helg med gott samvete. Skönt! 

Haft en nagel som gått sönder alldeles för långt ner för att man ska kunna dra av den. Gjort sjukt ont så fort man kommer åt, så när jag kom hem åkte jag över till Ramona som var en darling och lagade den. Hon kan ju det där med naglar så nu är den hel och fin igen och det bästa av allt, den gör inte ont längre. Tack! 

Kom hem därifrån och blev serverad middag i form av oxfilé, sparris och fetaostsallad. Vad skulle jag göra utan honom? Underbara karl!!!

Nu har vi lagt lillfisen, landat i soffan och här tänker jag stanna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: