halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Trött

Kategori: Allmänt

Idag är jag trött. Svettas, känner mig låg och bara trött. Känns inge bra alls, så jag hoppas det ger med sig. Sov nästan till 12 så det märks att kroppen återhämtar sig. Ska snart åka och hämta Tyra från dagis och tar då även en sväng förbi kyrkogården. Känner att jag behöver det just nu.
 
Igår hade jag besök. Simone, Nellie, Sara, Jacob, Maggan & Colin. Mysigt att få träffa alla :) Det finns vänner och så finns det VÄNNER. Så glad att jag har dom!
 
Nä, en liten uppdatering bara. Nu ska jag passa på och vila lite innan lillskruttan kommer hem. Ikväll åker vi nog ut till brorsan en sväng och hälsar på. Oscar är iväg med jobbet så det är bara Tyra och jag, mys!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: