halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Varm i hjärtat

Kategori: Allmänt

Den här torsdagen bara sprang iväg. Dessutom slutade jag tidigar idag och då gick det ju ännu snabbare. Åkte från jobbet kl 15 idag så att jag jag kunde åka hem och hämta lillskrutt från dagis och få lite tid ihop bara vi.
Och hur varm i hjärtat blir man inte när man kommer in genom dörren och man ser dom där små ögonen gnistra när hon ser att jag kommer och bara springer och slänger sig runt halsen på mig och ropar mamma, mamma<3 Bamsekram och sen ska det berättas massa saker. BÄSTA!!! Hon gör mig lycklig!
Blev en sväng till lekparken sen innan vi gick hem för att fixa mat. Lax blev middagen idag, smarrigt!
 
Fredag imorrn, rätt skönt. Känner mig lite trött faktiskt. Får se om vi kommer iväg till Ikea i helgen, skulle behöva köpa lite grejer till hallen. Vi ska iaf ner till stan och köpa en baddräkt till Tyra :) Har även bokat tid för nya pass om en vecka. Kanske lite brunch med Maggan och Fia om det inte blir Ikea...ja vi får se lite vad vi hittar på :)
 
Vilket som...välkommen fredag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: