halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fullt ös

Kategori: Allmänt

Helgen har gått i ett! Började dagen igår med hemsk huvudvärk, ingen jättebra start men det gav med sig efter ett par timmar. Donade här hemma och hade morgonmys med Tyra, klippte gräsmattan, sen iväg på kalas för att fira Nellie som fyllde ett. Bjöds på galet gott fika. Regnbågstårta, cupcakes och cakepops :) 

Vidare till Trosa för att kolla in brorsan och Petras nya hus och väl där blev det grill och häng med familjen. Riktigt mysigt hus och dom kommer få det jättebra där. Väl hemma var jag så trött så jag stupade i säng. Man är inte kaxig om kvällarna längre ;)

Idag startade jag dan med en prommis i Ekensberg med tjejerna. Mötte upp Olivia, Carola och Nadja och tog ett varv. Skön start på dagen. Hem och duscha och göra lunch. Iväg till stan för att uträtta ärenden, hem käka, städa, ut och rensa ogräs och nu...nu sitter jag äntligen i soffan och tänker inte göra en grej mer än att trycka på tvdosan. Så det så. 

Imorgon är det åter dags för jobb, åker in tidigt imorrn så jag hinner få in lite övertid. Tisdag blir det jobb i Sthlm. Kommer bli en galen vecka!!! Fyller ju kärring nästa helg så det är fullt upp med förberedelser för festen oxå...ska bli skitkul!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: