halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Loving life

Kategori: Allmänt

Vad hände? Veckan flög förbi! Sjukt mycket nu så jag har varken haft tid eller ork att skriva nåt. Fullt upp på jobbet, alltså FULLT upp! Men dagarna går fort. Fullt upp med planering inför helgen oxå och vilket väder vi har, helt jävla AMAZING!!!! 

Igår var jag ute och käkade på Rhodos med Simone och Fanny. Mysigt! Kul och ses och så gör det veckan lite roligare att ta det en vardag:) Allt behöver ju inte läggas på helgerna. 

Idag har jag tagit hand om mig själv, behövdes efter en lång dag på jobbet. Åkte in tidigare imorse oxå. Åkte direkt till Dermalogica/Skin Brightening och fick brynen och fransarna färgade, blev sjukt nöjd som alltid! Hon är grym! Och nu sitter jag här hemma i soffan med färg i håret. Måste ju täcka dom där gråa stråna som kommer nu när man börjar bli gammal..haha! Ska fixa naglarna oxå men får se om jag tar det imorrn istället, börjar bli sjukt trött.

Imorrn blir det iaf VAB, Tyra har ögoninflammation och får inte va på dagis så Oscar va hemma idag och jag får ta imorgon. 

Så, en liten uppdatering om vad som händer just nu iaf. Imorrn ska jag leka kock och laga mat åt 35 pers...wish me luck ;)

Ut med er och njut av solen i helgen!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: