halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Osams

Kategori: Träning

Just nu är jag och min kropp lite osams, det går inte riktigt som jag vill eller framförallt så orkar jag inte så mycket som jag vill. Mycket beror på dessa jävla pollen och det är jag väl medveten om eftersom jag har svårt att få luft, men det är ändå frustrerande. Ska preppa med allt inför Vårruset imorgon, brikanyl (så jag får nån luft alls), börjat en ny kortisonkur idag och så tabletter och spray så håller vi tummarna att det funkar!!! 

Här kommer även en liten före/efterbild som jag tog för typ 3 veckor sen. Det är 6 veckor mellan bilderna. Ser iaf lite skillnad, men det går ju aldrig så snabbt som man vill. Nu är det bara o fortsätta kämpa!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: