halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Vaken

Kategori: Allmänt

God morgon!!! 

Och vilken morgon sen, underbart väder även idag vilket passar perfekt till min fest ikväll :)))) 30 år imorgon...så självklart ska det firas! 

Jag firar aldrig min födelsedag annars, bara halvjämna och jämna så idag blir det klackarna i taket. Hoppas orken kommer finnas bara. Inte blivit mycket sömn den här veckan och nu hade jag ställt klockan på 8, men vaknade ändå nu innan 7 och kan inte somna om. Börjar tänka på allt som ska göras och nycklarna till lokalen ska hämtas vid 9 så det är väl egentligen bara och sätta igång:)

Skoj ska det bli iaf och solen gör ju så att humöret är på topp redan från start! Kommer ett gäng härliga människor och firar med mig:) Tyra får vara med från början och sen efter maten och sånt så åker hon hem med farmor. Men jag vill ha henne där från början, mitt lilla hjärta<3 

Fick blombud hem från mina kollegor igår oxå, så himla gulligt. Superfina va dom!

Nej, upp och hoppa! Ha en underbar lördag allihopa för det tänker jag ha! Hoppas man inte mår alltför taskigt imorrn på min födelsedag/mors dag ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här: