halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Bootcamp

Kategori: Träning

Jävlar vilket pass! Kul och jobbigt på samma gång:) Drog me mig Fanny på ett bootcamp-pass utomhus med Annelie. 60 min, man transporterar sig en viss sträcka med korta löpintervaller och blandar med olika styrkeövningar. Jävlar va det tog! Det var start idag så man fick en gratis prova-på-omgång, sen kommer det va olika pass varje vecka. 

Jag har redan blåmärken på hela knäna. Men det var sjukt kul! Verkligen min typ av träning! Och så fick jag inviga mina vinterlöptights, ger dom högsta betyg! Så jäkla sköna och dom sitter som ett smäck! Rörde sig inte en millimeter oavsett övning. Kan verkligen rekommendera dom, märket är Craft och dom är köpta på Intersport!

Såhär glad känner jag mig idag:)






Kommentarer


Kommentera inlägget här: