halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Dålig update

Kategori: Allmänt

Det har vart lite dålig update här, men i helgen ville jag bara va och lämnade allt annat åt sidan en stund. 

Åkte på konferens med jobbet till Djurönäset i Stockholm i fredags, där blev det även fest och övernattning. Hade riktigt kul och lite småsliten var man väl dan efter, vi höll väl igång till 3 nån gång ;) Jättefint ställe och vi hade ett stort eget hus där middagen och festen hölls med egen bar och på morgonen serverades hotellfrukost med utsikt över vattnet. Några galningar bastade och tog ett dopp ute i havet oxå!! 

Helgen har sedan spenderats helt utan måsten, så jävla skönt! Har ändå fått en del gjort, klippt gräset en sista gång, klippt ner alla blommor och rosenbuskar, rensat garderoben och lite sånt. Sen en hel del slappande i soffan, underbart! 

Just nu har jag nått nån jävla platå som gör att jag står helt stilla med vikten och det suger, försökte chocka kroppen förra veckan med dubbla träningspass och grejer men det hjälpte inte heller. Ibland blir man less! Idag hade jag en riktigt downdag, det blev godis till frukost och pizza till middag och det skiter jag faktiskt i. Imorgon är det nya tag, men jag måste komma vidare innan jag blir galen. Så jävla surt för motivationen när det blir såhär, inne på fjärde veckan nu så om nån har tips så är ni mer än välkomna! 

Idag blir det i säng tidigt, sjukt trött efter allt för lite sömn inatt och imorgon ska jag orka jobba över oxå.

Hoppas ni haft en bra start på veckan!

Lite bilder från helgen.



















Kommentarer


Kommentera inlägget här: