halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

God morgon

Kategori: Allmänt

Har chansen att få sovmorgon och vaknar ändå halv 8. Aja, är ju iaf längre än jag sover annars. Tog lite långlunch igår och åkte ner på stan för lunch på Nancys. Libanesiskt blev det, så jäkla gott! Passade även på att köpa en jacka till Tyra, men tror jag måste byta storlek.


Mot slutet av dagen blev det sumobrottning på jobbet, haha! Linda har fyllt 40 och Katta fyller 50 så vi hyrde in dräkterna. Sjukt kul! Sen skulle alla vidare hem till Krille i Sthlm och sen ut och käka och festa men jag fick tyvärr hoppa det:( Eftersom jag ska iväg idag så kände jag att jag behövde åka hem och få lite tid med Tyra. 

Så nu när jag ändå är vaken så kan jag ju passa på att packa väskan och kolla vad jag ska ha med mig för kläder och sånt:) kommer bli så jävla kul!!! Bästa gänget!!!










Kommentarer


Kommentera inlägget här: