halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Helg

Kategori: Allmänt

Så, dagen avklarad och efter denna dag tar jag gladeligen helg. Blev tvungen att sitta över en stund, inte det roligaste på en fredag men vad gör man. Det var inte alltför länge iaf. Vart hos Maggan & John ikväll och bara hängt o snackat skit:) Så skönt o bara va, såna vänner där allt bara är avslappnat. Bästa! Var ju tvungen att ses nu när Maggie ska iväg i 100 år, först bort i jobb och sen på semester. 

Om jag inte däckar i soffan först ska jag försöka titta på senaste avsnittet av Sons innan jag går och lägger mig. Men sen blir det sängen så man kan få vakna lite utvilad imorrn:) Då äntligen ska jag få träna igen:))) Mina benhinnor tog lite stryk efter rundan på väldigt ojämnt underlag i måndags så jag har vart tvungen att vila, för jag vägrar riskera att det blir värre. Men nu tror jag att jag är redo så vi kör! 

Fina du!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: