halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Julbord

Kategori: Allmänt

Helgen är åter på besök och det känns riktigt skönt. Bjöd på frukost på jobbet igår, mina hembakta morotsfrallor Och dom gick hem:) Hade även bakat en saffranskaka till eftermiddagsfikat eftersom det är 1:a advent imorgon. Ibland tycker jag faktiskt om att vara lite huslig av mig.

Dagen hittills idag har bara bestått av familjemys<3 Så välbehövligt! Vi har ätit frukost, myst i sängen, busat, läst böcker, pusslat. Inga mobiler, ingen tv, bara vi. Underbart!

Ikväll blir det julbord hos Sara & Andreas, vi har knytis så alla gör olika delar. Vi står för sill, Jansson, lax och rödbetssallad. Blir mysigt!

Det här ska vara en riktigt familjehelg! Imorgon ska jag träffa min faster oxå, alldeles för länge sen<3





Kommentarer


Kommentera inlägget här: