halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Kvällsjobb

Kategori: Allmänt

Äntligen hemma! Ska ta en snabbdusch och sen skalla kudden;) Blev en lång dag idag. Verksamhetsplanering på Vidbynäs stod på schemat idag så var inte hemma förrän vid 21. Och Oscar har konferens med jobbet, så idag hämtade mamma Tyra och har passat henne ikväll. Oscar kommer hem igen imorrn så han blir borta över natten. Jag  får gå upp ännu tidigare imorrn så jag hinner med att lämna Tyra på dagis oxå innan jag återvänder till jobbet. Men imorrn är det fredag och helgen är här igen :) Jag sa ju att veckan skulle gå fort! 

Snö idag när man vaknade, eller mest blask faktiskt. Inget att stressa upp sig för, man vet att den är borta till imorrn :) Skönt! Jag vill inte ha nån vinter nu. 

Godnatt på er // från en trött och sliten tjej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: