halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Myslördag

Kategori: Allmänt

Skön dag. Började ju med att ta mig ut i spåret. Tyra ville inte att jag skulle iväg och springa för hon ville va med mig och jag ville ut så då kombinerar man. Tyra och Oscar fick följa med till spåret. Hon älskar skogen så det var inga problem. Och det var kul för mig oxå att få sällskap. Dom gick runt, eller hon sprang en del hon med och jag sprang intervaller, iväg och tillbaka till dom hela rundan och så lite extra i backarna. Det går om man vill även om det inte alltid är lätt av få till det när man har barn. 


Sen blev det kalas då Haley min brorsdotter som fyllde 2. Tyra gick som prinsessa, så söt så<3 Haley själv var en liten häxa och det fanns flera roliga utklädnader bland både stora och små. 


Till kvällen åkte sedan jag och Tyra hem till Simone och Nellie och hade myskväll. Det blev tacopaj och sedan frukt med chokladfondue, mums! Bara myste i soffan och pratade hela kvällen, hur skönt som helst. 


Och nu har jag landat hemma. Grabbarna kollar på film och jag har precis gått och lagt mig då jag är trött. Dessutom är det fars dag imorrn så jag tänkte att jag går upp med Tyra så Oscar får lite sovmorgon:)

Hoppas ni oxå haft en bra lördag!








Kommentarer


Kommentera inlägget här: