halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Choklaaaaad

Kategori: Allmänt

Kom nyligen hem från jobbet, satt över 2 timmar men kände sen att det var dax att åka hem. Hade turen att Tyra var vaken så jag hann precis pussa henne godnatt. Nu har jag tryckt i mig mat, var så jäkla hungrig! Tacosallad blev det. Jäkligt gott! 

Har vart supersugen på choklad och godis hela dagen, sådär jobbigt så att man nästan är beredd att döda för en bit. Men jag har hållt mig! Köpte en proteinbar nu på vägen hem så jag kan få något som kanske hjälper lite, men har inte ätit den än. Har typ inte haft nåt sug alls på flera veckor, men nu är det den tiden i månaden oxå så det kan ju va en förklaring. Jobbigt var det iaf. Men nu är dagen snart över och imorrn är en ny dag, förhoppningsvis en utan chokladsug ;) Den här vill jag ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: