halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Tråkväder

Kategori: Allmänt

Hemma med lillan idag med. Fick sovmorgon till 9 vilket var skönt, tänkte vila lite nu med då hon precis har somnat. 

Riktigt tråkväder ute, grått och trist! Saknar sommaren!!! Vi har myst i soffan, badat och stekt pannkakor:) Gullungen! 


Imorgon får Oscar va hemma för då ska jag iväg till Stockholm med jobbet på konferens så jag kommer hem först på lördag igen. Ska bli skitkul! 

Inte lite blåmärken över knäna efter igår, men skön känsla i kroppen och träningsvärk här och där :) Tänkte dra av ett kettelbellpass idag oxå, eller så tar jag en löprunda får se lite vad jag känner för... 


Lite rörigt inlägg kände jag men vafan, it is what it is ;) Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: