halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

5 km

Kategori: Träning

Var ute på en runda i söndags, en av flera senaste tiden som bara känts tunga och jobbiga. Är ju inte van att springa på asfalt och har haft svårt att hålla tempot så jag orkar längre, har istället sprungit på för snabbt och då tar orken slut. Så söndagen gav 3 km och känslan var skit för jag va helt slut. Men igår, iom att jag var ledig så passade jag på att ta långa spåret uppe i Ekensberg. 5 km på min favoritrunda senare och smilbanden satt där dom skulle igen, så skönt :) Så nu ska jag bara jobba på att få till det på asfalt oxå för jag vågar inte springa i skogen när det är mörkt. 

BTW så älskar jag mina nya skor! Verkligen sköna att springa i och snygga är dom oxå ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: