halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Där jag hör hemma

Kategori: Allmänt

Efter en hektisk dag på jobbet är jag där    jag hör hemma, med det finaste jag har<3 Jag är så lycklig över min familj:) Åkte till jobbet strax efter 5 imorse, innan jag skulle ut genom dörren så öppnade jag kylen för att ro åt mig matlådan och möttes där av en lapp med ett gulligt meddelande från min älskling:) Det gjorde min dag! Det var kolsvart och regnade när jag åkte till jobbet imorse, ändå kunde jag inte göra annat än att le hela vägen. Jag är så glad över att man hittat så rätt!!! 

Jobbet var hektiskt. Hann få mycket gjort på morgonen när jag kom in, det är så skönt att va där innan alla andra och få undan lite skit. Men sen dök det upp lite grejer som jag inte räknat med så det blev stressigt ändå, men det gick. Allt går! Men det var skönt att komma hem idag. Tyra gick till mamma en stund  ikväll och jag och Oscar tog en löprunda. Nu ligger vi alla och myser i soffan. Den här helgen ska jag mysa med mina bästa<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: