halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Drömfabriken

Kategori: Allmänt

Började dagen med soffmys med mina bästa! Underbar start! Sen gjorde jag mig redo för en heldag i Stockholm och besök på drömfabriken, det är det jag kallar det...brudklänningar! Idag var det dax att välja. Och nej inte jag, Sylvia:) Jag ska dock va tärna och fick ju då följa med. Man kan ju inte låta bli att drömma sig bort, det fanns ju så mycket fint!!! Och hittade vi klänningen, den där när det inte finns nån tvekan? Klart vi gjorde och hon var så fin!!! Men det blev en del provningar innan vi hittade the one, men när det väl kom var det ingen tvekan:)

Efteråt blev man bjuden på middag och lite vin på Riche och sen avslutade vi med en fika på Espresso House. Kanondag! Updates och massa snack och planering inför bröllopet. 

Nu sitter jag på tåget hem med ett stort gäng fyllon, mindre kul...*suck* 
Men dom verkar iaf ha skitkul så det är väl bara jag som är nykter som är bitter ;)

Tack raring för en grym dag!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: