halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Fullspäckad torsdag

Kategori: Allmänt

Chefen hämtade upp mig 6.30, raka vägen till Showroom i Sthlm för möte. Verksamhetsplanering stod på schemat och jag tror det kommer bli bra! Uppstartsmöte idag med genomgång av vad den ska innehålla och lite sånt. Sen till jobbet, kom dit vid lunch och hade massor att göra så det var bara att sätta fart.

Raka vägen till gymmet efter det för ett dubbelpass, först spinning och sen ett kettelbellpass, man var ju lagom mör i kroppen efter det men det var riktigt skönt att få svettas ordentligt. Så mat satt fint när jag kom hem, blev lax med sallad, feta och oliver - mums!

Löste av Oscar när jag kom hem oxå. Han åkte och hämtade en ny tv-bänk som vi hittat på blocket. Äntligen! Så ut med det svarta och in med det vita. Och sååå skönt att ha en helt stängd tv-bänk där man slipper se skiten som står där i ;) Efter maten var det dags att natta Tyra, borsta tänder och läsa saga och när det väl var klart så skulle jag duscha. Så ja, fullspäckad dag skulle jag säga. Klockan är halv 10 och jag har precis landat i soffan. Snart sängen och iväg till jobbet igen, men imorrn är det fredag...underbara fredag!!!

Godnatt på er! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: