halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Intervaller

Kategori: Allmänt

Jobbet gick fort idag, alla var på flumhumör och det skojades rätt friskt mellan borden. Älskart! Fick finbesök till lunchen oxå av Madde som är uppe hos oss på utbildning, hur trevligt som helst:) Och vi ses ju snart igen då vi ska dit på 30-årsfest på lördag! 

2 koffeintabletter innan jag lämnade jobbet för att få igång kroppen lite mitt i mörkret. Ombyte av kläder och på med löparskorna när jag kom hem och sen blev det intervaller. Gick riktigt bra idag och det var riktigt kul o springa :) Så skönt dessa dagar! Sen skulle det ju inte skada om det var ljust ute istället för totalt mörker, men det är skönt med friskluften oxå. Måste bara skaffa ett par tjockare löpartights för nu börjar det bli bra kallt om benen..brr! Skulle va kul att ha lite sällskap på rundorna ibland oxå, så om nån känner sig sugen.. ;)

Före

Efter - svett á la svett






Kommentarer

  • Jutta säger:

    Jag är på! Ska bara bli frisk nu så kan jag hänga med på en runda! :)

    Svar: Gört! Roligare om man är 2 :)
    Jessica

    2014-10-31 | 08:26:53

Kommentera inlägget här: