halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Ladda

Kategori: Allmänt

Försov mig lite imorse och vaknade inte förrän strax efter 9, jag som skulle va på gymmet vid 8.30 för att hinna träna innan Oscar skulle iväg 10. Men jag övertalade honom att åka lite senare så jag hann med att träna ändå, så jag är glad :) Skön start på helgen sådär. 

Om typ 1 timme kommer Mickis, en sväng till systemet, lite inhandling av mat och sånt som ska fixas inför ikväll. Ska bli mysigt :) Var ett tag sen jag drack, så lite ångest över att kanske va bakis imorrn, men det är bara att ladda och hoppas på det bästa. Lite resorb och alvedon så brukar det gå bra. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: