halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Lyx

Kategori: Allmänt

Drog av en dag på jobbet, spontanbokade en resa till London på lucia bara sådär :) Haha! Ibland så. Det var så jäkla billigt så jag kunde inte motstå. Jag och älsklingen åker för lite julshopping, dit på morgonen och hem på kvällen. Ska bli jättemysigt!

Efter jobbet åkte jag till Dermalogica för en ansiktsbehandling, så hon jobbade över lite för mig eftersom jag kommer hem sent. Satan vilken lyx! Djuprengöring, ånga, porrengöring, peeling, massage, brynplock, färg av fransar & bryn, ansiktsmask...ja ni kan ju tänka er! Så skönt att komma från jobbet och bara lägga sig ner och koppla av en timme. Snart igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: