halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Monday

Kategori: Allmänt

Måndag idag och ny vecka. Sjukt trött imorse då det inte blev så mycket sömn inatt. Tyra hade mardrömmar och skrek halva natten och när hon väl sov låg hon och sparkade på mig så jag kunde ändå inte sova. 

Igår var vi ute i Stigtomta och hälsade på Simone & Thomas och kollade in deras nya hus. Hur mysigt som helst:) Där kommer dom att få det bra! Sen blev det massa fix här hemma oxå. Håller på och rensar och donar, ska göra mig av med allt skit jag inte behöver. Fick en jacka såld i helgen som ändå bara hängde här hemma och tog plats, gött mos!

Blev en lång dag på jobbet idag. Passade på att träna på lunchen då jag misstänkte att energin kanske inte skulle finnas när jag kom hem och annars gör det ju inget med dubbelpass. Men jag hade rätt, precis intagit middag och vill mest bara gå och sova faktiskt. Så lite fix, sen är det sängen tidigt idag. Snart helg igen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: