halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Morgonmys

Kategori: Allmänt

Gick upp 04.45 idag. Slängde in en maskin tvätt (grannen lär ju hata mig nu), vek tvätt som var klar, fixade disken...ja nu är det ju inte riktigt så att jag går upp den tiden frivilligt, men idag var det dags för mitt andra hälsotest (kroppsmätning) och då ska man vara vaken och aktiv 3 timmar innan så det var bara o hålla igång. Hann ju även med att ha morgonmys med Tyra innan vi skulle iväg. Helt underbart och bara ligga och kramas i soffan och titta på tv innan man stressar iväg!


Testet gick bra och jag är nöjd! Hade inte förlorat någon muskelmassa alls men däremot några kilo fett, precis som jag vill ha det:) Och vilopulsen hade gått ner markant! Kul och se att det händer nåt. Så nu har jag bokat ett nytt test om 10 veckor, dels för att sporra mig själv att fortsätta och för att se resultaten som man inte alltid ser på utsidan. Nu är det bara att köra järnet för nästa gång ska siffrorna se ännu bättre ut :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: