halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Radio

Kategori: Allmänt

Lite halvseg dag på jobbet idag faktiskt. Passade på att träna på lunchen så det var klart. Slutade även vid 15 idag för att åka och hämta Tyra och vad händer, köer på motorvägen pga nån lastbil som stod på vägen. 40 min satt jag fast innan jag kom till Järna och det släppte. Fy! Hatar köer! Mysigt att hämta upp Tyra iaf och sen hem och laga mat, blev kycklingfilé med sallad, fetaost och oliver. 

Dagens tips, köp en radio. Om ni inte redan har en förstås. Jag köpte en idag och ställde i köket, hur mysigt som helst. Ingen dator eller telefon för att få musik utan bara en gammal hederlig radio. Skönt att ha på i bakgrunden och hemmet fick lite mer liv :) Jag älskar den!

Ikväll är det Grey's. Ha en mysig kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: