halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Sköna söndag

Kategori: Allmänt

Igår fick vi barnvakt på dagen för att kunna fixa här hemma. Oscar klättrade upp på taket och ner för att börja förbereda för bygget av vinden. Ska bli sååååå skönt när det är klart!!! Jag längtar! Själv började man storstäda huset. Sen blev det middag i Björnlunda hos svärmor och hämta hem lillfisen:)

Idag började jag dagen med ett pass på gymmet. Riktigt skönt, men det kommer kännas imorgon. Var helt slut i benen och röven när jag gick därifrån. Sen fortsatte städningen + att vi har möblerat om i vardagsrummet, men just nu är allt bara ett stort kaos här. Nu blir det mat och sen lite mera plock innan jag intar soffan. Riktigt skön söndag!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: