halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Stolt

Kategori: Träning

Ibland blir jag fan stolt över mig själv. Typ idag, har vart helt slut hela dan. Så jäkla trött och bara helt off. Grått och regnigt ute och allt jag ville göra var att sätta mig i soffan med en godispåse när jag kom hem och istället kom jag hem, snörade på mig löparskorna och tog mig ut på en runda. Skulle aldrig hänt för ett par månader sen. 

Men jag kan erkänna att idag skulle jag kanske stannat hemma, kroppen var inte alls med och det var riktigt tungt. Så gör en utvärdering av skorna Nästa gång när jag förhoppningsvis är lite piggare. Dom kändes bra sådär spontant iaf, men idag var det inget som fick mig att flyga fram ;) Nu dusch, sen sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: