halfmysize.blogg.se

Hej! Här får ni följa med i min vardag, där det blir en kombination av livet som småbarnsmamma och lite annat smått och gott. Kul att ni ville titta in!

Trött tjej

Kategori: Allmänt

Det är inte direkt så att jag kommer sprida glädje och energi med detta inlägg. Jag är slut som artist, slut som människa. Så jädrans trött, hela tiden typ. Den här veckan har varit hemsk. Vill bara vara hemma och sova. Får panik bara vid tanken att behöva gå upp på morgonen. Men det är bara o bita ihop och hoppas det går över. Tränade på lunchen i hopp om att bli lite piggare, det funkade inte. Imorgon ska jag upp ännu tidigare då jag har möte i Stockholm direkt imorgon bitti...men snart, snart är det helg och jag har tagit ledigt på måndag för att få vila lite för just nu känner jag mig nästan gråtfärdig för att jag är så trött. Dumma höst och mörker!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: